1. Używaj hastagów w instagram sotries

Powinieneś używać hastagów w swoich relacjach. Dlaczego ? Na dziś użytkownicy mogą obserwować nie tylko innych użytkowników, ale także hastagi. Możesz użyć hashtag Stickers lub po prostu hashtag bezpośrednio w napisach, aby mieć szansę na pojawienie się w hashtag Story.

Teraz, gdy dodasz hashtag w swojej relcji, masz szanse dotrzeć zarówno dla osób, które śledzą ten hashtag, jak i każdego, kto właśnie je sprawdza.

2. Oznaczaj swoje zdjęcia i relacje według lokalizacji

Oprócz hashtagów tradycyjnych pod postem, możesz również używać ich w relacjach na Instagramierwnież oznaczając swoją lokalizacje bądż miasto w którym się znajdujesz lub miejsce, w którym zostało zrobione zdjęcie lub wideo. Lokalizacje mają nie tylko swój własny kanał na Instagramie, ale także własną relację, podobnie jak hashtagi, do których możesz podpiąć się, gdy użyjesz naklejki lokalizacji w swoich własnych relacjach.
Lokalne firmy mogą uzyskać największą wartość tagów lokalizacji, publikując regularnie te pliki, a także angażując się w posty od potencjalnych klientów, którzy są fizycznie w pobliżu.

3. Uporządkuj swoje najważniejsze stories w wyróżnionych relacjach. 

Za każdym razem, gdy ktoś trafi na twój profil zrób na nim wrażenie, aby zaczął Cię obserwować.. Jednym ze sposobów, aby to zrobić, jest skorzystanie z funkcji „wyróżnione relacje” w swoim profilu, aby uporządkować Historyczne relacje na Instagramie w sposób, który informuje o tym, co się dzieje na twoim profilu.

Ponieważ relacje mają 24-godzinną żywotność, najciekawsze mogą być używane w wyróżnionych, aby nowi obserwujący nie przegapili tych najważniejszych relacji z przeszłości.